A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink elfogadásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

Süti beállítások Adatvédelmi tájékoztató

Az alábbiakban szabályozhatja a sütiket:

Funkcionális sütik
Ezek a cookie-k növelik az oldal funkcionalitását azáltal, hogy néhány információt tárolnak az Ön beállításairól. Ilyen például a weboldalon kitöltött adatok megőrzése.

Statisztikai sütik
Ezek a cookie-k segítenek bennünket abban, hogy értékeljük weboldalunk teljesítményét, fejlesszük a tapasztalatok alapján az Ön felhasználói élményét.

Közösségi média és marketing sütik
Az Ön böngészési szokásaira, érdeklődési körére vonatkozó adatokat gyűjtő - jellemzően harmadik féltől származó – sütik, amelyek a személyre szabott reklámok megjelenítését teszik lehetővé.

Tájékoztatjuk, hogy a választás eltárolásához egy cookie-t kell használnunk, hogy kegközelebb is emékezzünk, ha ebben a böngészőben nyitja meg weboldalunkat.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

www.vizetrendelek.hu - Markunion KFT gyorsrendeléses weboldala - Azonnali információ kérése, munkanapokon 8:30-16.30 -ig: +36 70 6300 336
információ
Markunion Kft.

Hogyan lesz egy csésze kávéból marketing eszköz?2021-05-28

Egy csésze átlagos, közönséges kávéból sehogy. Az legfeljebb reprezentációs eszköz. Egy csésze Illy kávé - az valami teljesen más. És miközben beszélgetnek róla, a kávé is mesél. Elmond néhány fontos dolgot a házigazdáról. És ez már marketing.

Hogyan lesz egy csésze kávéból marketing eszköz?

Az Illy a világ egyik legjobb kávéja. Ilyen kávét csak az igényes emberek vesznek. Azok, akiknek a “jó” nem elég. Akik minőséget adnak és minőséget várnak.

Az Illy a hamisítatlan olasz elegancia és könnyedség tökéletes elegye. 100% arabica kávéból készül, a világ 9 legjobb arabica fajtájját válogatják össze egyedi receptúra alapján. Az eredmény egy utánozhatatlan, lágy, gyümölcsös íz és a keverék kávékhoz képest 25-30%-kal alacsonyabb koffein tartalom. Ilyen kávét az vesz, aki tudja élvezni az életet. Az élet pedig viszonozza azt, ha valaki szereti.

Az Illy filozófiájának szerves része a win-win helyzetre törekvés. Kizárólag olyan termelőktől vásárol, akik ugyanezt az elvet követik, így az Illy kávé úgy kerülhet a fogyasztók csészéjébe, hogy közben sehol nem zsákmányolnak ki senkit. Ilyen kávét az vesz, aki a saját életében és válalkozásában is a win-win helyzetekre törekszik.

Az Illy úgy ízig-vérig olasz, hogy közben magyar gyökerekkel bír. A cég alapítója, Illy Ferenc magyar volt és a cég máig nem feledkezett meg erről. Olyannyira nem, hogy a cég telephelyén tiszteletbeli magyar konzulátus is működik. Ilyen kávét az vesz, aki büszke arra, hogy nekünk, magyaroknak mennyi okunk van büszkének lenni.

Az Illy kávé nemcsak élmény. Beszédtéma is. Azok veszik, akik nemcsak értékelik, de a lehetőséget is meglátják benne. Akik tudják, hogy egy tárgyalás onnantól jó, amikor már nem tárgyalunk, hanem beszélgetünk. Ehhez nyújtana örömmel segítséget egy igazi olasz - aki amúgy magyar is.

Ha mindebből bármi akár csak egy kicsit is megfogta, akkor kérjen egy kötelezettségmentes ajánlatot! Az ajánlat tartalmazni fogja mind a kávé árát, mind pedig a kávéfőző bérleti díját. Ami akár 0 Ft is lehet. Egy kérdést megér, nem?

Ciao!