Hogyan lesz egy csésze kávéból marketing eszköz?2021-05-28
Egy csésze átlagos, közönséges kávéból sehogy. Az legfeljebb reprezentációs eszköz. Egy csésze Illy kávé - az valami teljesen más. És miközben beszélgetnek róla, a kávé is mesél. Elmond néhány fontos dolgot a házigazdáról. És ez már marketing.
Az Illy a világ egyik legjobb kávéja. Ilyen kávét csak az igényes emberek vesznek. Azok, akiknek a “jó” nem elég. Akik minőséget adnak és minőséget várnak.
Az Illy a hamisítatlan olasz elegancia és könnyedség tökéletes elegye. 100% arabica kávéból készül, a világ 9 legjobb arabica fajtájját válogatják össze egyedi receptúra alapján. Az eredmény egy utánozhatatlan, lágy, gyümölcsös íz és a keverék kávékhoz képest 25-30%-kal alacsonyabb koffein tartalom. Ilyen kávét az vesz, aki tudja élvezni az életet. Az élet pedig viszonozza azt, ha valaki szereti.
Az Illy filozófiájának szerves része a win-win helyzetre törekvés. Kizárólag olyan termelőktől vásárol, akik ugyanezt az elvet követik, így az Illy kávé úgy kerülhet a fogyasztók csészéjébe, hogy közben sehol nem zsákmányolnak ki senkit. Ilyen kávét az vesz, aki a saját életében és válalkozásában is a win-win helyzetekre törekszik.
Az Illy úgy ízig-vérig olasz, hogy közben magyar gyökerekkel bír. A cég alapítója, Illy Ferenc magyar volt és a cég máig nem feledkezett meg erről. Olyannyira nem, hogy a cég telephelyén tiszteletbeli magyar konzulátus is működik. Ilyen kávét az vesz, aki büszke arra, hogy nekünk, magyaroknak mennyi okunk van büszkének lenni.
Az Illy kávé nemcsak élmény. Beszédtéma is. Azok veszik, akik nemcsak értékelik, de a lehetőséget is meglátják benne. Akik tudják, hogy egy tárgyalás onnantól jó, amikor már nem tárgyalunk, hanem beszélgetünk. Ehhez nyújtana örömmel segítséget egy igazi olasz - aki amúgy magyar is.
Ha mindebből bármi akár csak egy kicsit is megfogta, akkor kérjen egy kötelezettségmentes ajánlatot! Az ajánlat tartalmazni fogja mind a kávé árát, mind pedig a kávéfőző bérleti díját. Ami akár 0 Ft is lehet. Egy kérdést megér, nem?
Ciao!