A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink elfogadásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

Süti beállítások Adatvédelmi tájékoztató

Az alábbiakban szabályozhatja a sütiket:

Funkcionális sütik
Ezek a cookie-k növelik az oldal funkcionalitását azáltal, hogy néhány információt tárolnak az Ön beállításairól. Ilyen például a weboldalon kitöltött adatok megőrzése.

Statisztikai sütik
Ezek a cookie-k segítenek bennünket abban, hogy értékeljük weboldalunk teljesítményét, fejlesszük a tapasztalatok alapján az Ön felhasználói élményét.

Közösségi média és marketing sütik
Az Ön böngészési szokásaira, érdeklődési körére vonatkozó adatokat gyűjtő - jellemzően harmadik féltől származó – sütik, amelyek a személyre szabott reklámok megjelenítését teszik lehetővé.

Tájékoztatjuk, hogy a választás eltárolásához egy cookie-t kell használnunk, hogy kegközelebb is emékezzünk, ha ebben a böngészőben nyitja meg weboldalunkat.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

www.vizetrendelek.hu - Markunion KFT gyorsrendeléses weboldala - Azonnali információ kérése, munkanapokon 8:30-16.30 -ig: +36 70 6300 336
információ
Markunion Kft.

Hogyan tanít egy üveg szörp az életről?2022-03-11

A FruttaMax szörpök eddig sem a címkéik miatt voltak népszerűek. A zavarba ejtő ízválaszték, az 50%-os gyümölcstartalom, a cukormentes változatok, a meglepően barátságos ár - leginkább ezek felelősek a rajongói tábor megállíthatatlan növekedéséért. Ha pedig mindezt kombináljuk a Markunion vízadagolóival és választhatunk, hogy egy pohár hűsítő üdítőt vagy éppen egy bögre forró gyümölcsteát készítünk belőlük, akkor az ajánlat kezd vészesen ellenállhatatlanná válni. A szörpöt csak a gyerekek szeretik? Már rég nem igaz.

Hogyan tanít egy üveg szörp az életről?

A FruttaMax mostani újítása viszont őket fogja lázba hozni. Kisgyermekes szülők számtalanszor megtapasztalhatták, mennyire mágneses hatása van egy olyan terméknek, aminek a csomagolásáról a gyerekek valamelyik aktuális kedvence köszön vissza. És mielőtt még megmosolyognánk őket: ez a felnőtteknél sincs másképp. Csak őket nem a mesehősök hozzák izgalomba, hanem a márkák. A mi “hőseinket” nem Bob mesternek, Tűzoltó Sam-nek vagy Peppa malacnak, hanem Apple-nek, Helly Hansen-nek meg KitchenAid-nek hívják.

A FruttaMax újítása, hogy megvásárolta a kicsik körében elsöprően népszerű “Mancs őrjárat” c. mesesorozat figuráinak a használati jogát. Kevés esélyt látunk arra, hogy az irodákban ettől ugrana szintet a szörpfogyasztás. De akit esténként 6 évesnél fiatalabb zsiványok várnak otthon, az el tudja képzelni, mekkora örömet okozhat nekik, ha meglátják, hogy kedvenc szörpjük palackjáról kedvenc meséjük hősei integetnek. Jó, ez túlzás volt, az integetést még nem sikerült megoldani. De ott vannak.

Ez egy apróság. Felnőtt fejjel azt is hozzátehetnénk: lényegtelen. De ha van valami, amit felnőttként újra kellene tanulnunk a gyerekektől, akkor az éppen az, hogy örülni tudjunk az apróságoknak. Meg azt, hogy az életben nemcsak az fontos, amit a hideg, kiszámított racionalitás diktál. Nem mellékesen, egy ilyen szörppel hazaállítani olcsó és egyszerű módja arra emlékezni, hogy a legnagyob öröm az, amikor másnak tudunk örömet okozni. Főként olyasvalakinek, aki mindennél fontosabb számunkra.

PP_megerkezett